Szefowa japońskiej edycji Vogue’a, jedna z najbardziej rozpoznawalnych fashionistek na świecie, stała „bywalczyni” na blogach fotografow mody: Sartorialist, Garance Dore, Jak&Jil etc. – Anna Dello Russo jest gotowa przedstawić światu swoj perfumiarski debiut. Właśnie opublikowano spot reklamowy:
W reklamie Anna występuje w sukni Emilio Pucci, którą wraz z ogromnym pióropuszem włożyła na bal maskowy z okazji 90. rocznicy istnienia francuskiego Vogue’a (tutaj link do wpisu „Getting dressed with Anna Dello Russo”):
Szklany flakon w kształcie pantofelka ma nawiązywać do bajki o Kopciuszki, który idzie na bal. Jak mówi Anna, tak właśnie było z nią. Dopiero w wieku 47 lat stała się sławna i rozpoznawalna dzięki internetowi. Fotografowana podczas tygodni mody stała się bohaterką blogosfery.
Za kompozycją perfum stoi Adlen Moumene z Firmenich. Główne nuty to wanilia i migdały – zapachy dzieciństwa Anny.
Perfumy mają być dodatkiem noszonym w torebce, dlatego wystepują tylko w pojemności 10 ml. Dzięki temu kosztują tylko 25 dolarów i będzie je można kupić od 3 grudnia. Anna chciała, aby flakon był wykonany z tak cienkiego szkła, jak ozdoby choinkowe – bo na choince właśnie będzie można zawiesić ten bajkowy bucik.
A to kilka stylizacji Anny: